Retourneren

Een Seemly wil je natuurlijk houden en niet zomaar retourneren. Maar wellicht ben je van gedachte veranderd en wil je je Seemly ruilen of retourneren.
Ruilen of retourneren kan bij ons als je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons doorgeeft. Na deze melding heb je 14 dagen de tijd om het aan ons te retourneren.

De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Let er ook op dat:

  • De originele verpakking moet nog netjes zijn en meegestuurd worden;
  • Het product moet in originele staat zijn;
  • Niet beschadigd of zichtbaar gebruikt zijn.

Bij teruggestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen behoudt Seemly zich het recht om het retour niet te accepteren of een waardevermindering in rekening te brengen.

Een custom muurcirkel kun je niet retourneren aangezien dit maatwerk is.

Je kunt je artikelen zelf retourneren met de vervoersdienst die jij wilt. Wij kunnen dit ook eventueel verzorgen. Zorg ervoor dat je een track&trace ontvangt en bewaar deze goed totdat je retour verwerkt is. De kosten voor het retourneren van je product zijn voor eigen rekening.

Meld altijd eerst je retour aan via info@seemly.nl en mail dit formulier mee, of stop deze bij je retourbestelling in de verpakking.

Retour adres:
Seemly Retouren
de Weverij 76
7471VR, Goor
Nederland

Terugbetaling

Na ontvangst van je retour zal je retourzending binnen ca. 5 werkdagen verwerkt worden. Seemly gebruikt voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, tenzij jij anders aangeeft.

 

Klachten(regeling)

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@seemly.nl. Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.