Voor 16.00 besteld, volgende werkdag in huis!

Zo kun je je retour regelen

We willen graag dat jij tevreden bent met jouw Seemly. Mogelijk ben je van gedachte veranderd en wil je je muurcirkel toch ruilen of retourneren. Ruilen of retourneren kan bij ons als je dit binnen 60(!) dagen na ontvangst van je bestelling aan ons doorgeeft. We leggen je hier graag uit hoe wij te werk gaan en hoe je de retour kunt regelen.

Let er wel op dat:

  • Het product in originele staat is;
  • Niet beschadigd of zichtbaar gebruikt is;
  • De ophangset nog in het zakje zit;
  • Je het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking terugstuurt
  • Tweedekans-muurcirkels kunnen niet worden geretourneerd

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Je bent zelf verantwoordelijk voor het retoursturen van je muurcirkel, evenals voor de kosten ervan.

Terugbetaling

Na ontvangst van je retour zal je retourzending binnen ca. 5 werkdagen verwerkt worden. Seemly gebruikt voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, tenzij jij anders aangeeft.

Dien hier een retouraanvraag

Vul hieronder je gegeven in. Na ontvangst van je retouraanvraag ontvang je van ons verdere instructies.



    Reden van retour

    Klachten & geschillen

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.